EL BLOC DELS DE QUART

EL BLOC DELS DE QUART

Un espai per compartir el nostre progrés i les vivències del curs!

dijous, 1 de juny del 2017

Un dia al Splau



Un calorós dia d'Abril aproximadament a les 12 del migdia a l’Iker i jo, vam decidir quedar per anar al Splau per veure una pelicula i passar el dia. El primer que vam fer va ser anar a veure la pel·lícula de ‘’Fast & Furious’’ una pel·lícula en la que quan vam acabar de veure teniem diferents opinions sobre aquesta. A l'Iker li va agradar ja i que aquest tipus de pel·lícules de cotxe i d’acció li agraden més. Mentre que a mi no em va agradar tant ja i que les pel·lícules de cotxes no són el meu estil favorit i em va semblar molt semblant a les anteriors 7 entregues però va estar bé per passar una estona entretinguda.
 
Vam sortir del cinema a les 16:00 i com teníem molta gana vam decidir anar al ‘’ Muerde La Pasta’’  ja i que jo mai havía anat, i com eren les  16 de la tarda ja no hi havia tanta cua com sol haver-hi. Ens va semblar un bufet que per al que pagues no esta malament però tampoc ens va semblar tan bo com per tenir la cua que té sempre. La qualitat de la pasta no estava malament per ser un bufet però si que era bastant normal comparada amb un restaurant italià de qualitat mitjana. El que si que em va semblar bo és l'originalitat en els plats com ara la pizza de Oreo o les de xocolata eren plats originals que no es troben a tot arreu.
 
 
Va ser un dia entretingut  i divertit.

''Iker Bernet i Gerard Tarragona''.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada