EL BLOC DELS DE QUART

EL BLOC DELS DE QUART

Un espai per compartir el nostre progrés i les vivències del curs!

dimecres, 31 de maig del 2017


EL MEU FUTUR
Jo en l'any vinent, a l'acabar l'ESO, faré un batxillerat Social, a l'Institut de Vallirana. Quan passin aquests dos anys intentaré entrar a la Universitat Autònoma de Barcelona per estudiar una carrera de Periodisme, i en el 3r i 4t any especialitzar-me en el aspecte esportiu. Si per la nota de tall que demanen a l' Autònoma, que és un 10 sobre 12, i no hi arribo, llavors intentaria entrar a la Universitat de Vic, que només demanen una nota de tall de 5 que pot anar variant. AL últim any intentaré anar a fer unes proves en alguna companyia de televisió.Com per exemple: TV3 i Esport3, BEINSPORTS, etc. I a l' acabar la carrera, si pot ser, seguir treballant en algun d'aquests canals. ës on m'agradaria acabar treballant de gran. Fent crítiques, cròniques, o entrevistes a jugadors, entrenadors.
Un programa on m'agradaria estar seria el de "Futbol Internacional", perquè, com ja diu el nom, parla de totes les lligues importants del món. Perquè jo segueixo molt el futbol internacional, sobretot la lliga anglesa. I seria un bon aspecte per treballar.

Resultat d'imatges de PERIODISTA



 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada