EL BLOC DELS DE QUART

EL BLOC DELS DE QUART

Un espai per compartir el nostre progrés i les vivències del curs!

dijous, 1 de juny del 2017

PER 13 RAONS

Jo he escollit fer una entrada entorn a aquest llibre perquè m'ha agradat molt llegir-lo i a més he vist la sèrie sencera.

Sinòpsi:

En Clay Jensen troba, quan arriba a casa, una misteriosa capsa dirigida a la seva atenció. La capsa conté set cintes de casset, tot fa pensar que les ha enviat la Hannah, una companya de classe que es va suïcidar un parell de setmanes abans. A poc a poc descobrirà les tretze raons per les quals ella ha decidit posar fi a la seva vida, tretze cares de casset que coincideixen amb les tretze persones que les han d'escoltar. Ell n'és una. «és un joc molt senzill: primer les escoltes i després les passes». En Clay confirmarà que res del que fem o deixem de fer és indiferent.

Resultado de imagen de 13 reasons why

Opinió personal:

Personalment tant el llibre com  la sèrie amb semblen molt interesant per a la societat, és a dir, el llibre tracta sobre l'assetjament escolar i els problemes diáris amb l'adolescència, així que ja va bé que s'agi fet aquest llibre o la sèrie per que tots ens doném conte de les conseqüències que hi han darrere l'abús escolar.

El meu personatge preferit:

El meu personatge preferit és en Clay, perquè m'agrada molt com intenta buscar totes les pistes, s'interesa, i intenta buscar-se la vida per resoldre el crim de la Hannah i que es sàpiga tota la veritat.

Melania Requena

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada