EL BLOC DELS DE QUART

EL BLOC DELS DE QUART

Un espai per compartir el nostre progrés i les vivències del curs!

dimecres, 31 de maig del 2017

Ressenya: Hush, hush

Molt bona tarda tots i a totes, el que venia avui a oferir-vos és, com diu al títol, una ressenya.



Nom: Hush, hush
Autor/a: Becca Fitzpatrick
Número de pàgines: 366
Editorial: B de Blok
Cost: 15€ (depèn d'on es compri)
Saga de quatre llibres ->Hush, hush / Crescendo / Silence / Finale



Sinopsi: Enamorar-se no formava part dels plans de la Nora Grey. Mai s'havia sentit especialment atreta pels seus companys d'institut, a pesar dels esforços de la seva millor amiga, la Vee, per trobar-li una parella. Així era la seva vida fins l'arrivada de Patch. Amb un somriure fàcil i un ulls que sembla que s'hi pugui veure l'interior, la Nora es sent encandilada per ell a pesar de si mateixa. Després de trobades aterridores, la Nora no sap en qui confiar. En Patch apareix allà on hi va i sembla saber més d'ella que la seva millor amiga. Li és impossible decidir si donar-se per vençuda i sucumbir als seus encants, o fugir i amagar-se. I quan intenta trobar algunes respostes, descobreix una realitat més perturbadora del que el Patch li fa sentir.
Perque la Nora esta enmig d'una ancestral batalla entre els immortals i els que han caigut, i quan es tracta d'esollir un bàndol, la elecció equivocada et pot costar la vida.



Opinió personal: La veritat és que m'ha agradat molt aquest llibre. La manera en que està redactat m'ha creat molta intriga, els capítols estàn molt ben dividits perquè quan et puja l'adrenalina just ho tallen a punt d'acabar el moment i et deixa amb molt suspens. En molts llibres el que noto és que hi ha moments més intensos i moments més avorrits... amb aquest llibre tots els moments se m'han fet intensos, fins i tot aquells moments que als altres llibres normalment es fan avorrits, a aquest llibre no, està tan ben redactat que a cada paraula en vols més i més. 
També he de dir que portava temps volent-lo llegir i, buscant ressenyes d'altres blogs, em va començar a fascinar. Tots els "ciber-amants" dels llibres en parlaven un munt i en positiu.
Hi ha una particularitat per a mi en aquest llibre, i és que enganxa, em va enganxar a mi que aquest tipus de literatura no em convenç massa, em va sorprendre gratament. És encara millor del que imaginava. El recomano moltíssim, jo em vull llegir el segon de la saga quan abans millor.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada